Mengembalikan Kegemilangan Ma'ahid  

Posted by John alFarouq



"Hai orang-orang yang beriman, jadilah kamu penolong-penolong (agama) Allah sebagaimana Isa Putra Maryam telah berkata kepada pengikut-pengikutnya yang setia: 'Siapakah yang akan menjadi penolong-penolongku (untuk menegakkan agama)?.' Pengikut-pengikut yang setia itu berkata 'Kamilah penolong-penolong agama Allah'......." (As-Saff:14)

Cadangan Membuka Stall AMAL (Ma'ahid) Sempena IKOD'10

Objektif
  • Menjana Ekonomi AMAL Ma'ahid
  • Membina Ukhuwwah Ahli AMAL
Nama Gerai: Ma'ahid

Sponsor
  • AMAL Kuantan
  • AMAL Gombak
  • Ex-Officio AMAL Ktn
Core Product : Nasi Kerabu dll.

PIC : PM- Anis Zarime APM: Nuruddin
Faisal, Azrol, Abe, Badruddin, Saifuddin, Fatimah, Hasanah, Mardhiyyah, Najwa, Hidayah

Bismillah,

Semoga ahli-ahli amal berada dalam keadaan sihat sejahtera. Beberapa tahun berada di bumi Kuantan menjadikan kita semakin matang berbanding berada di alam matrikulasi. Berbagai dugaan dan cabaran telah kita tempuh bersama. Dalam keadaan kita masih mentah pada masa itu, namun dengan sedikit pengalaman kita masih mampu berusrah, berdikir, berijtima' dan paling penting berjaya membuka gerai MADANA bersama Perdana. Dengan itu, ana Mohd Faisal, Presiden AMAL kuantan menyeru kepada semua ahli AMAL samada yang tercatat diatas ataupun tidak bersama-sama merealisasikan cadangan membuka gerai AMAL. Tanpa kerjasama dari antum semua, amatlah mustahil bagi kita untuk menggerakkan sebuah pertubuhan yang unik ini. Untuk maklumat bolehlah hubungi ana sendiri, Anis atau Azrol.

Salam perjuangan buat sahabat semua,
Jazakallahu khairan kathiira.

"Jangan Jadikan AMAL berjasad tanpa Ruuh"


This entry was posted on Wednesday, September 29, 2010 at 12:01 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment